...z deníku jedné kačerky...

4. 2. - 10. 2. 2013

28. dubna 2013 v 14:52 | tatokalan |  Trenýrkový deníček
4. 2. 2013
Milý deníčku,
zůstávám věrná domácímu cvičení a balanční podložce. Stále pokračuji v 30-ti minutových hubnoucích programech, tentokrát mám číslo 4. A copak si tam na mě připravili?
1) Sideways Leg-Lift: tenhle cvik mám ráda, i když rovnováha je při něm občas problém. Stojí se na jedné noze a druhá noha se protahuje do strany. Opačná ruka je upažená do druhé strany. Je to dobré na protažení a posilování boků.
2) Half-Moon: cvik z jógy (Půlměsíc)
3) Palm Tree: zase jóga, super!
4) Super Hula Hoop: a je to tady! Já to čekala, ufffff...
5) Short Run: jogging na místě, délka 2 minuty
6) Advanced Step x 2: hurá hurá, to mě baví! (Mamka nechápe, jak mě může bavit 10 minut přešlapování na podložku a zase zpátky, ale mě to opravdu baví.)
7) Balance Game of Your Choice
8) Super Hula Hoop: cože?! Zase? Dyť už to tu dneska bylo!!!
9) Warrior
10) Sun Salutation: jóga - pozdrav Slunci, tady je zjednodušená verze, bez kliků na zemi
11) Cobra: opět jóga, skvělé na protažení páteře. Nedávno jsem někde četla, že je to hrozně škodlivé, protahovat páteř do takové nepřirozené pozice, ale nic se nesmí přehánět, lehké protažení podle mě neuškodí.
Pak jsem si ještě dala boxování a celkový čas dělal 49 minut a 256 kcal. Pěkná sestava, cvičení podle téhle stránky se mí líbí čím dál tím víc.

***

5. 2. 2013
Milý deníčku,
dneska jsem měla domluvené s přítelem běhání. Nějak se to ale všechno vymklo z rukou. Čekala jsem, až se probudí (slouží noční, takže je zvyklý ve dne spát a v noci existovat) a nechtěla se najíst, protože pak se mi při běhání dělá špatně. Přítel se probudil a řekl, že na hlad nikam běhat nejde, a že se najíme. Namítala jsem, že já po jídle běhat nemůžu, ale už jsem měla fakt hlad a představa, že na něj budu ještě čekat, než se nají, pak půjdeme běhat, pak než se osprchuju a dostanu se k jídlu, bude mi už nejspíš stejně špatně. Tak jsem to vzdala a najedla se. Pak jsme tedy čekali, abychom nešli běhat hned s plným žaludkem. Tak se stalo, že jsme vyrazili až v deset hodin večer, tedy v dobu, kdy už jsem doufala, že budeme dávno zpátky, já osprchovaná a najedená a připravená spát. Upřímně, moje tělo si myslelo, že najedení rovná se době po sportovní aktivitě, a přepnulo se na úsporný před-postelový režim. A najednou - BUM! Běháme. Vůbec, ale vůbec, se mu to nelíbilo. Ty dva a něco kilometry jsem vyloženě protrpěla a víš co, deníčku? Stejně se mi udělalo špatně od žaludku. Z toho vyplývají dvě věci - za prvé, už nebudu čekat s jídlem na přítele, až se probudí. Za druhé, už nikdy nejdu běhat takhle hrozně pozdě večer. Ale jedna pozitivní věc - už předběhnu rychlé chodce!
čas 21:50
vzdálenost 2,34 km
rychlost 6,43 km/h
tempo 9:20/km
spáleno 190

***

6. 2. 2013
Milý deníčku,
dneska zase v bezpečí, pohodlí a teploučku doma. Pokračuju ve workoutech podle internetu, dnes tedy již pátý 30-ti minutový hubnoucí workout. Takže, copak tam máme?
1) Half-Moon
2) Deep Breathing
3) Downward-Facing Dog: ještě pořád moje slabina. Já se těm rukám nedivím, kdo by chtěl vzpírat skoro metrák?
4) Free Run: už jsem říkala, že free věci se mi nelíbí (já prostě miluju různé návody a instrukce), navíc běhat 10 minut na místě bez bot se u mě rovná pekelnému pálení nožní klenby, takže jsem se rozhodla místo toho těch 10 minut strávit stepem
5) Balance Game of Your Choice
6) Short Run: 2 minuty
7) Balance Game of Your Choice
8) Super Hula Hoop: jasně, ten tu nesmí chybět
9) Balance Game of Your Choice
10) Tricep Extension: to aby se náhodou nezkrátily ruce
11) Palm Tree
Ale jo, byl to příjemný workout, 37 minut, 167 kcal.

***

7. 2. 2013
Milý deníčku,
dneska se mi nechtělo balancovat, tak jsem vytáhla Just Dance 2. Bylo to fajn, 45 minut a 470 kcal, to je celkem dobré spalování, nemyslíš? Akorát bych to asi nemohla dělat každý den, obávám se, že mým kolenům by se to nelíbilo.

***

8. 2. 2013
Milý deníčku,
dneska jsem měla náladu na něco delšího (juchů, konec týdne), tak jsem si nechala vygenerovat něco snadného hubnoucího na 45 minut. Nebudu to sem už rozepisovat podrobně, skládalo se to hodně ze cviků na nohy (a rovnováhu současně, protože se u toho vždycky na jedné noze stálo), mého oblíbeného stepu, samozřejmě hula hula a balančních her. Co stojí za zmínku, je Spinal Twist a je to vážně tak hnusný, jak to podle jména vypadá. Někdo to možná zná z jógy jako krokodýla. Leží se na zádech na zemi, noha se pokrčí v koleni a protáčí se páteř tak, aby se koleno dotklo přes tělo země. Hlava se otočí na druhou stranu a ramena musejí zůstat na zemi. Může to být i celkem bolestivé a člověk musí být opatrný, aby něco nekřuplo až moc (malé křupání je v pořádku, to znamená, že povolují bloky u páteře). No a mně to tam zařadili rovnou dvakrát. Pak byla "zábavná" ještě "židle" - Chair. Poloha, jako když si chci sednout na židli, ale v tom momentě, kdy bych chtěla dosednout, tělo strne a vypne se na špičky a tam se pozice drží. Lahůdka, fakt... na balanční podložce, kde se musí udržet v označeném políčku, se člověk začne opravdu potit. Pak mě ještě bavila jedna aktivita s názvem Island Cycling - jezdí se po ostrově na kole (na podložce se šlape lifting kotníky, tím se kolo hýbe) a sbírají se vlaječky. Kolem běhají kočičky, pejskové, občas přejedu přítele (běhá tam s mamkou virtuálně na obrazovce) nebo jiné lidi. Není daná přesná trasa, musím si prostě ty vlaječky všechny posbírat a hodnotí se vzdálenost.
Jinak jsem našla zase nějakou blbost, na to jsem expert. Je to nějaká stránka s rekordy lidí, co cvičí s Wii Fit (Plus). Tam mi vyšlo, že na Island Cycling bych byla 43. na světě, ve stepu 71, v super hula na 87. místě. To není špatné, ne? :D

***

10. 2. 2013
Milý deníčku,
včera jsem odpočívala, protože na dnešek jsme měli s přítelem naplánovaný pěší výlet. Teploty sice nic moc, ale nabalili jsme se jako cibulky a s nadšením vyrazili podle Labe, že kam dojdeme, tam dojdeme, však domů jede vlak. Zvládli jsme to do Libice nad Cidlinou, kde jsme se ještě prošli k hradišti, protože jsme měli čas na vlak. V Kolíně jsme dokázali i doběhnout městský autobus! Po cestě jsme nakrmili labuť a pořád rozjímali, jak se hrozně těšíme na jaro, na výlety na kole, ale i pěší túry, protože ty jsme na kole trochu zanedbávali a shodli jsme se, že nám docela chyběly.
čas 3:47:29
vzdálenost 17,04 km
rychlost 4,49 km/h
tempo 13:21/km
spáleno 1271

Jinak, celý týden jsem se snažila chodit do práce pěšky.

CELKOVÁ STATISTIKA TOHOTO TÝDNE:
běh 2,34 km
chůze 27,04 km
crosstraining 2,9 hod.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama